piątek, 28 listopada 2014

Pozytywna zabawa - dzień czwarty i ... moje małe rękodzieła :-)

Dziś na moim blogu coś innego niż zwykle, zamiast przepisu na słodkie rarytasy, mam dla was na deser... moje małe rękodzieła świąteczne :-) Nie zapomniałam również o pozytywnej zabawie w której biorę udział.

Dzień czwarty pozytywnej zabawy pomału dobiega końca. Zaliczam go jak najbardziej do udanych, ponieważ...
1. Nareszcie weekend :-) Piątek, piąteczek, piątunio... ;-)
2. Wybieram się dziś po prezenty mikołajkowe dla moich siostrzenic.
3. Udało mi się zrobić kilka świątecznych stroików i choinek. W moim pokoju zrobiło się naprawdę świątecznie :-)














7 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Piękne stroiki i te choinki :) może chociaż taki słoik spróbuję sobie ozdobić....

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolniacha z Ciebie:)piękne stroiki,słoiczek"ośnieżony"bardzo mi się podoba,idealny na świeczuszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :-) ja też mam kilka takich ozdóbek, robiłam je razem z mamą, albo moja mama sama :-) Twoje są rewelacyjne, zdolna jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!! Zdolna z Ciebie dziewczyna !!:-)

    OdpowiedzUsuń